Fastaval ville ikke eksisterer, hvis det ikke var for de mange arrangører, der år efter år knokler frivilligt for at skabe den bedste kongres. Herunder får du et overblik over Fastavals organisationsstruktur.

ALEA

Fastaval arrangeres af foreningen ALEA, som hvert år arbejder tæt sammen med Bunkeren og de forskellige arrangørområder.

Læs mere om ALEA her.

Arrangørområder

Fastaval fungerer som en stor maskine, bestående af mange forskellige arrangørområder. Hvert område har en eller flere hovedarrangører med en række arrangører under sig. Herunder får du indblik i de mange områder, der arbejder sammen for at skabe Fastaval.

Vil du være med?

Uden arrangører og frivillige er der intet Fastaval. Hvis du vil være med, hører vi meget gerne fra dig.

  • Har du en ide til, hvor du kan bidrage til Fastaval i det eksisterende organisationsdiagram?
  • Har du en ide til noget nyt og spændende, Fastaval bare skal have med næste år?
  • Vil du bare gerne hjælpe til, men ved ikke hvordan?

Uanset hvad, så send os en mail på bunker@fastaval.dk! Så tager vi en snak om, hvordan du kan hjælpe, hvad du vil, og hvordan det passer ind i Fastaval.

Bunkeren

Fastavals hovedarrangørgruppe hedder bunkeren og er det bærende element for hver enkelt Fastaval.

De fungerer som tovholdere på alle Fastavals andre arrangørområder og tager både praktiske beslutninger omkring pris og lokationer, men skal også være visionære på kongressens vegne.

Bunkeren ledes af Generalen, som udpeger de øvrige bunkermedlemmer. Selv bliver Generalen udpeget af Aleas bestyrelse, som igen bliver udpeget af en general forsamlingen. Typisk sammensættes Bunkeren lige inden eller efter Fastaval og arbejder derfra fremefter, for at skabe næste Fastaval. Ofte vil Generalen blive annonceret på Fastaval, året inden vedkommende skal være General.

General Karen Bech Sørensen

 karen@fastaval.dk   general@fastaval.dk   kommunikation@fastaval.dk

Ansvarsområder

Kommunikation – App, Hjemmeside, SoMe, PR og Presse, Sponsor, IT og Tilmelding

General Rebecca Møller Alkjær

 rebecca@fastaval.dk   general@fastaval.dk

Ansvarsområder

Arrangørkærlighed, Efterskolerne, International, Informationen, Ungdom, Butikker, GDS

Marie Wolfsberg Oscilowski

Kontakt: marie@fastaval.dk 

Ansvarsområder

 Brætspilsdesignansvarlig & designere, Scenarieansvarlig & forfattere, Game Rush, Scenarieskrivningskonkurrence, Dommere, Spillederansvarlig, Holdlægning, Spilstart, Otto-produktion, Fastaval Junior, Øvrige aktiviteter, Æresgæst, BabyLounge, Fasta Family

Paul Sinding

Kontakt: paul@fastaval.dk 

Ansvarsområder

Overnatning, TV, Grafik & wear, Æresotto, Sildesalat, El, Brug af skolen & Opsætning/nedpilning, Kontakt til eksterne samarbejdspartnere

Louise Skriver Lægteskov

Kontakt: louise@fastaval.dk

Ansvarsområder

Nattevagt, Transport, Indkøb, Ottofest, Safemail

Ole Sørensen

Kontakt: ole@fastaval.dk 

Ansvarsområder

Brug af skolen & Opsætning/nedpilning, Kontakt til eksterne samarbejdspartnere, El, Tryghed & tryghedsværter, DirtBuster, Miljø/affaldshåndtering, Receptioner, Safemail

Henrik Krøjman

Kontakt: henrik@fastaval.dk 

Ansvarsområder

Bar, Oasen, Kaffekro, Kiosk, Brætspilscafé, Køkken, Opvask, Levnedsmiddel, Madleverandør, Madudlevering

Foreningen Alea